Hvittorp

Bokningar:

Esbo församlingars servicecentral
(09) 8050 2601, må–fre kl. 9–15: dop, vigsel, jordfästning.
palvelukeskus.espoo@evl.fi

Läger- och kursgårdens egna webbsidor (på finska): www.hvittorp.fi

Esbo kyrkliga samfällighet köpte Hvittorp 1963. Hvittorp omfattar 14 ha. En del är skog med ett trädbestånd som i viss utsträckning består av flera sällsynta träd- och buskarter. I huvudbyggnaden finns övernattningsmöjligheter för 22 personer, i två och fyra personers rum. Hvittorps huvudbyggnad kan bokas för familjehögtider. På den lilla holmen bakom träbron kan man tillbringa kvällen vid öppen eld. Det finns också en strandbastu på området.

Möten och konferenser

Personalen i Hvittorps eget kök tillreder middagar av gourmetklass och välsmakande bufféluncher, läckra salta och söta bakverk samt rejält tilltagna frukostar och kvällsmål. Maten tillreds av närproducerade råvaror av god kvalitet. Det finns också möjlighet att ordna olika motionsbetonade program i samband med möten, konferenser m.m.

Mötes- och konferensbokningar tfn (09) 8050 2890 eller per e-post: kurssikeskukset@espoo.fi

Parkering Parkering

Evenemang