Olarin kirkolla pysäköinnin valvonta

Olarin kirkon, os. Rälssitilankuja 1, 02200 Espoo, alueella on käytettävä pysäköintikiekkoa, jolla pysäköintiaika on 2 tuntia. Lisää ilmaista parkkiaikaa kirkossa asioiva saa tarvittaessa enimmillään 5 tuntia kirkon aulassa olevasta automaatista. Seurakunnan henkilökunta pysäköi ajoneuvokohtaisilla pysäköintiluvilla.

Parkkipate valvoo kirkon pysäköintiä.

Lisätietoja

Ylivahtimestari Sanni Hukkanen, sanni.hukkanen@evl.fiLinkki avautuu uudessa välilehdessä,  p. 040 513 0856.

Olarin seurakunta lyhyesti

Seurakuntamme on espoolaisittain keskikokoinen, meitä on kaikkiaan noin 27 000 jäsentä. Olarin seurakuntaan kuuluvat Olari, Kuitinmäki, Friisilä, Olarinmäki,  Matinkylä, Nuottaniemi, Tiistilä,  Haukilahti, Henttaa, Niittykumpu, Suurpelto ja Tontunmäki. Pinta-alaltaan seurakuntamme on noin 15 km². Seurakunnan alueen kartan näet tästä.

Olarin seurakunta p. (09) 8050 7000 (arkisin 9-15), olarinseurakunta@evl.fi.

Käyntiosoite: Rälssitilankuja 1, 02200 Espoo

Postiosoite: PL 122, 02201 Espoo

Tukea

Espoon seurakuntien päivystävän papin tavoitat joka päivä eli ma-su klo 9–19 numerosta 09 8050 2602.

Olarin seurakunnan diakonian ajanvaraus: Puhelimitse ti klo 10–12, p. 050 4329 368.
Voit varata ajan myös sähköisen asioinnin kautta (sivun oikea yläreuna)

Työntekijät ovat tavattavissa puhelimitse keskusteluja varten.  Työntekijöiden yhteystiedot: www.espoonseurakunnat.fi/olarin-seurakunta/tyontekijatLinkki avautuu uudessa välilehdessä

Aluekeskusrekisteri

Aluekeskusrekisterissä hoidetaan kaikkien Espoon, Kauniaisten, Lohjan, Karkkilan, Siuntion sekä Vihdin ev.lut. seurakuntien

Varauspalvelut

Varaukset kirkollisiin toimituksiin puhelimitse 09 8050 2601

• maanantai-tiistai klo 9-15
  • keskiviikko-torstai klo 9-12
  • perjantaisin suljettu

varauspalvelut.espoo@evl.fi

Yhteinen kirkkovaltuusto

Espoon seurakuntien yhteisen kirkkovaltuuston kokouksen esityslista löytyy täältä.

Olarin kirkko keväällä 2013.
Olarin kirkko

Lähellä sijaitsevia tiloja ja kohteita

Olarin kirkko

Matinkappeli