Musiken i Esbo svenska församling. Bild av noter och pianotangenter.
Musiken i Esbo svenska församling

Välkommen till musikens hemsidor. Vi strävar till att erbjuda en så mångsidig musikverksamhet som möjligt och vi hoppas att du hittar något här som tilltalar just dej. Om du själv vill vara med och musicera tillsammans med andra har vi flera körer som ständigt är öppna för nya medlemmar. Vill du gå på konsert har du möjlighet att så gott som året runt lyssna på musik i våra kyrkor, och för det mesta dessutom helt gratis. I våra vanliga mässor och gudstjänster bjuder vi på olika typer av musik och försöker uppmuntra alla deltagare att frimodigt stämma in i sången och musiken.

Välkomna till våra musikevenemang och välkommen med i vår musikverksamhet. Hoppas du hittar något som tilltalar just dej och tveka inte att kontakta oss om du vill ha mer info.

Nina, Eeva-Liisa & Mauriz

Konserter

Du hittar våra aktuella musikevenemang på evenemangslistan här nedanför.

Kollage

Tag kontakt