Reflections 1

on 8.5 kl. 19.00

Esbo domkyrka

Medverkande: Maja Mannila, sång & piano Johanna Almark, sång & dirigering Henrik Wikström, piano Jammarkören stråkensemble Utställning i samband med konserten: Nyata Shapovalova, konstverk i tovad ull. Även till försäljning Kollekt till förmån för Gemensamt Ansvar

Reflections 123

En multikonstnärlig konsertserie kring temat ögat, det allseende ögat, ögat som själens spegel, ljus, spegling, reflektion. Musik av Anders Hillborg, Arvo Pärt, Johanna Almark, Lili Boulanger m.fl. Medverkande: Johanna Almark, Jammarkören, Sebastian Silén och Pia Sundroos, violin, Anette Grefberg, viola, Iida Sinivalo, cello, Aida Salakka, kontrabas, Henrik Wikström, piano, Kaisa Torkkel, dansimprovisation, NyaTa Shapovalova, konsthantverk, Helen Shakaly, fotokonst.

Reflections 1 Esbo domkyrka 8.5 kl.19

Reflections 2, Helsinge St.Lars kyrka 19.7 kl.19

Reflections 3 Borgå domkyrka 27.10 kl.18

Fritt inträde, programblad 20e, en del av intäkterna går till förmån för Gemensamt Ansvar